maanantai 4. marraskuuta 2013

Silver and sparkling

IMG_3706

Sain tänään inspiraatiopuuskan ja kun jostain innostun niin se on toteutettava heti! Onneks Nikolla oli vapaapäivä, joten päästiin autolla Askoon, josta löytyi lasikulho ja Kodin1:seen, josta löyty ihanat joulupallot. Heh, just eilen kirjotin, että en saa vielä laittaa joulukoristeita esille, mutta tätä ei nyt lasketa. ;) Kulhossa on siis joulupallojen lisäks koristenauhaa ja hieman pumpulia! Mietin myös, että tuonne sopis jotku kivat valot joukkoon, mutta en sit tiiä, et haluunko johtoja roikkumaan tuolta.. Vitsi, mä oon jo niin joulutunnelmissa! Alla siis kuvaa tästä:

IMG_3736

Mulla on muuten sillein, että tykkään joulukoristeissa(kin) valkoisesta ja hopeasta ja ehkä ihan pienenä väripilkkuna punaisesta. Haaveilin, että jos tänä vuonna ostettais valkoinen tekokuusi, niin siinä ois ihana kun ois valkoisia, hopeisia ja vaaleanpunaisia/punaisia joulupalloja! Niin ja osa niistä palloista vois olla sellasia ihania hilesiä, niin ne sit kimaltelis kivasti ! Tykkäättekö tekin tällaisesta valkoisesta joulusta vai perinteisestä punaisesta/vihreästä? :) Ehkä mun pitäis palata takaisin maanpinnalle ja malttaa näitten joulujuttujen kanssa vielä hetki, plaah..

32 kommenttia:

  1. Mulla on valkoinen tekojoulukuusi, punaisia palloja ja hopeista nauhaa :--) Se kuusi on mun muuhun tyyliin ehkä vähän epäsopiva - saat sen pilkkahintaan!

    VastaaPoista
  2. mullaki on iha hirvee joulusisustus kuume!! saa nähä miten saan piettyä itteni aisoissa sitte ku lumi on maassa, nyt se on vielä pysyny kohtalaisen hyvi hallinnassa:D

    VastaaPoista
  3. Käy ostamassa esim. Citymarketista sellaiset Led valot jotka toimii pattereilla! Hintaa ehkä 4€ ja ei roiku johdot! Toimii! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos vinkistä! :) pitää käydä tutkailemassa!

      Poista
  4. Ihanan näkönen koriste, ton tapanen systeemi mulla oli täällä yksiössä viime talvena ja pakko kyllä askarrella tommonen tänäki vuonna! Yks hyvä puoli yksin asumisessa - voi laittaa joulukoristeet heti, kun haluaa ;) Mä tykkään hirveesti hopeisista ja glitterisistä joulukoristeita, mutta Stockalla on nyt niin ihania punasia palloja, että muutama semmonen olis ihana piriste! :)

    VastaaPoista
  5. Kyllä valkoinen joulu on sitä normaalia hiukan parempi. En silti pistä pahakseni pieniä vilauksia tumman vihreää ja punaista sekä hopeaa! Kulta ei ole ikinä missään muodossa oikein mua miellyttänyt joten en sitä jouluunkaan miellä. Myöskin "värittömät" jouluvalot ovat paljon paremmat - niitä saa pitää koko talven kenenkään huomauttamatta että joko/vieläkö sulla on jouluvalot! ;)

    hannamaria
    http://hannamariav.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas käytän koruissa enemmän kultasta mut sit kotona on vaan hopeaa! :D

      Poista
  6. Ihana lasikulho ! ♥ mun porukoilta löytyy sellanen ihana valkoinen joulukuusi glitterpalloineen. :)

    VastaaPoista
  7. Mulla on ollut valkoinen kuusi jouluna jo pari vuotta, koristeina on ollut hopeisia palloja ja valoja :) Oon tykännyt tosi paljon, se on ihanan elegantti! Nyt haluaisin kyllä pitkästä aikaa vihreän kuusen, saa nähdä raaskinko ostaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä oli yhden joulun vihreä kuusi parvekkeella niin se oli kyllä kiva valojen kanssa! :) en osaa kuvitella oikeeta kuusta meille sisälle kun remi varmaan pönttöilis kokoajan sen ympärillä ja siitä tippuis kaikki neulaset :D

      Poista
  8. Mää kyllä tykkään valkoisesta hopean tai kullan vivahteilla :) Kyllä silloin ihan jouluaattona ja -päivänä pitää kuitenkin olla niitä lämpimiä joulun värejä niinku just vaikka vihreä kuusi ja punaisia koristeita kans! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep vaikka sit ne lahjapaketit vois olla punasissa kääreissä ja paketeissa ;D

      Poista
  9. Moikka, hei haluisitko auttaa mua ja mun ystäviäni äänestämällä meitä yhessä kisassa? Voitettais matka Hollywoodiin :) Kiitos paljon jos jaksat vaivautua <3

    http://sunsilk.fi/fb/team/114

    VastaaPoista
  10. Joulukuusen mulla on pakko olla vihree, mutta tykkään ihan älyttömästi kaikista valkoisista ja hopeista koristeista. Aivan ihana toi lasi kulho! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä valkonen ja hopea on suosittua kun ne tuo mieleen lumen eli talven :D

      Poista
  11. Oi vitsi, ihana! :') munkin tekis mieli kauheesti laittaa jo joulukoristeita mutta ku me mennään koko joulun ajaksi Joensuuhun, niin en kauheesti tänne Turun asuntoon viitsi muuta laitella kun kynttilöitä ja koristevaloja! :/ Mut tollainen pallojuttu sopis kyllä hyvin, on sen verran talvinen et vois ihan hyvin pitää vielä joulun jälkeenkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin joo teillä menee niin :/ mekään ei olla kotona aattona tai joulupäivänä mut mä nautin niistä koristeista etukäteen jo ;D

      Poista
  12. oi ompa ihanan tunnelmallisen näköistä<3

    VastaaPoista
  13. Itse sain idean tommoseen joulukoristeeseen ja mä toteutin sen niin et laitoin kans ne valot :) Kaupoista saa semmosia paristoilla toimivia jouluvaloköynnöksiä, eli sen patterilootan saa sinne alas, ja mulla se ei ainakaan näy sieltä mihinkään. Ei roiku rumia johtoja reunojen yli ;) Käyppä vaikka kurkkaas;

    http://h-ihanaelama.blogspot.fi/2013/11/marraskuu-ostolakossa.html

    VastaaPoista
  14. Kiitos inspiraatiosta! Kokosin itsellekin maljakon täyteen joulupalloja. Tästä se koristelu alkaa pikkuhiljaa. Kunnon jouluhömpötysolo päällänsä :D

    http://satsumawonderland.blogspot.fi/

    VastaaPoista