maanantai 25. marraskuuta 2013

Life lately

Huh, kylläpäs päivät menee nopsaa ja tästä syystä kamera ei oo oikeen pysyny vauhissa mukana. Tänäänkin kattelin koulun ikkunasta, miten ihana sää ulkona oli (täydellinen kuvaussää!), mutta kun on vaan pakko olla koulussa.. Joten jottei täällä blogissa ois ihan näin kuollutta, aattelin julkasta parit kuvat mun puhelimesta! Ihan kaikkia ei oo nähty vielä instagrammissa. ;)

k1

1. Sunnuntaina olin vähän ajoissa töissä (40 min) ja oottelin sisällepääsyä. Mikäs siinä kun lunta satoi ja kuulokkeista kuului Justin Bieberin joulubiisit! 2. Ah, niin ihania Yankee candleita! 3. Ihania joulupalloja Kodin1:sestä 4. Joulufiilistä Sokokselta, bongatkaa mut ja Larppa!

k3

1. Kouluun! Onneks Niko on ihana ja on vienyt mut tosi monesti autolla kouluun 2. Lempparitee! Tän lisäks toinen tosi hyvä vihreä tee on sellainen, jossa on greippiä, sitruunaa ja limeä. Otan sitä aina koulussa! 3. Parin viikon takaa salilta. Tänään menin kahden viikon tauon jälkeen taas salille ja tarkotus oli aloittaa kevyesti sairastelun jälkeen, mutta eihän se ihan niin mennytkään.. Piti jättää vika kyykkysarja tekemättä kun en päässyt enää kyykystä ylös. :D Nyt on etureidet niin jumissa, että en tiiä, miten kävelen huomenna! 4. Rentoa asua koulusta silloin kun ei ollut vielä tätä järjetöntä stressiä. Nykyään ei kauheesti jaksa miettiä, mitä päälle laittaa kun istuu kuitenkin koko päivän vaan koneella.

k2

1. Jonkun aamun minä 2. Minttu-vihreä tee starbuckista. Huomatkaa, että ehdin parissa minuutissa läikyttää tota teetä jo mun huiville.. En vaan osaa juoda tollasista kansista! 3. Leivottiin varmaan reilu kuukausi sitten amerikkalaistyylisiä cookieita, oli muuten hyviä 4. Karvakaverit, Remi on tollanen pikku sylikoira 

21 kommenttia:

  1. Tuo tee on kans noussu mun lemppariks, ihan tajuttoman hyvää ! ♥ ihania kuvia, ja tuo Yankee Candle on mullakin hankintalistalla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, munkin pitäis ostaa uus kun edellinen on poltettu jo loppuun :)

      Poista
  2. missä noit yankee kynttilöit myydää?:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi kuva on espoon sellosta :) mut siellä ne kynttilät oli tosi oudon värisiä, sellasia et ne näytti et ois menny jotenkin pilalle :/

      Poista
    2. sisustuskauppa.com // Sieltä voi tilata nuita Yankee Candleja! Itselle tilasin muutaman votiivin, et voi eka tuoksutella eri kynttilöitä ja sitte tilata niistä sen lemppareimman isommassa koossa :)

      Poista
    3. Oioi! Kiitos paljon vinnkeistä!:)

      Poista
  3. Nuo hopeiset joulupallot ovet todella kauniit! Tuntuu ettei melkein kukaan ymmärrä tätä mun "hopea-kuuluu-jouluun"-systeemiä, onneksi nyt näköjään löytyi edes yksi joka on samaa mieltä! :D

    hannamaria
    http://hannamariav.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta just kaikki säihke ja kimallus kuuluu jouluun! :)

      Poista
  4. Ihana toi ihan ensimmäinen kuva susta! Ihanan talvinen :)

    VastaaPoista
  5. mä olin eilen myös salilla!! höh

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Monelta olit? Mä menin vasta joskus neljän aikaan :/

      Poista
  6. Hei mä oon aivan samanlainen noiden pahvimukien kanssa - en vaan osaa juoda niistä läikyttämättä vaatteilleni :D ja mmmmmm kuinka mielelläni söisin noita cookieita nyt kahvini kanssa! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep mä en vaan tajua miten jotku osaa juoda niistä :D

      Poista
  7. Olipa nätti postaus! :-) Katoin himopitkään, että missä muka ootte Lauran kanssa tossa joulukuusi kuvassa haha.. ;-D

    VastaaPoista
  8. Voooooi minkä rotuinen koira toi on :3 kiva blogi btw!!

    VastaaPoista