torstai 12. maaliskuuta 2015

Nike Roshe Run

nike4

Tässä ois nää mun uudet rakkauskengät lähietäisyydeltä - nimittäin Niken Roshe runit. Olin ennen näiden kenkien ostoa jahkaillut harmaiden ja mustien yksilöiden välillä, mutta kun bongattiin Nikon kanssa Brandoksella ota 3, maksa 2 -tarjous niin munhan ei tarvinnut enää valita vaan sain molemmat! Molemmat on itseasiassa miesten mallia, kun naisten malleista oli koot loppu, mutta mua ei haittaa. Ainoa ero noissa mustissa on ton Niken merkin ja nauhojen väri ja noista harmaista en edes tiedä, miltä naisten malli näyttäis. Mun mielestä nää on aika unisex-mallia! 

nike3

Jahkailin myös koon valinnan kanssa, sillä kenkiä on jotenkin niin hankala ostaa sovittamatta, joten ostin samaa kokoa, mitä mun Niken Free 5.0 on. Kun sain nää Roshe runit postista niin mittasin ja nää on 1 cm pidemmät sisämitaltaan kuin ne Free 5.0 ja tuntuu väljemmältä, sillä kangas on niin ohutta. En kuitenkaan viitsi tilata enää pienempiä, sillä jos kengät on liian napakat niin pelkään, että päällyskangas saattais kulua puhki varpaiden kohdalta, sillä se on niin ohutta. Luinkin jostain, et jollain oli käynyt niin eli ei kannata ostaa liian napakkaa kokoa näistä!

nike1

Oon nyt käyttänyt näitä muutaman päivän työkenkinä ja oon enemmän kuin tyytyväinen mun ostopäätökseen! Ostinkin kengät ensisijaisesti työkengiks, sillä tuolla harjoittelussa tulee seisottua ja käveltyä sellaset 7 tuntia päivässä ja siihen päälle työmatkat kävellen, joten kenkien tulee olla hyvät. Näissä on kantapää vähän korkeammalla, kuin varpaat, joka tekee hyvää työasennolle, kun seisoo pitkään. Lisäksi pohjallinen on "aaltomainen", jonka ansiosta mun jalkapohjat ei oo ollut pitkien päivien jälkeen kipeät, toisin kuin kaikkien muiden kenkien kanssa! Tiiättekö sen tunteen, kun ottaa kengät pois ja jalkapohjat "sykkii" kun ne on niin kipeet joskus? No ei näiden kenkien kanssa. Lisäks näiden kangas on niin ohutta, et on miellyttävä olla koko päivä kengät jalassa.

nike2

Ainoana miinuksena toinen kenkä hankas mun akillesjänteeseen pienen haavan ekana päivänä, sillä toi takaosa on ilmeisesti korkeampi, kuin esim. niissä Niken Free 5.0:ssa. En kuitenkaan anna sen masentaa mua, sillä uskon, että kun kengät on hieman muotoutunut mun jalkaan niin ne ei enää myöskään hankaa siitä. Nää jalassa on vaan niin miellyttävä kävellä ja seisoa, että en voi kuin suositella!

Aattelin kertoa näistä teille vähän tarkemmin, sillä ite googletellessa kokemuksia näistä, en löytänyt oikein mitään hyviä postauksia kyseisistä kengistä. Toivottavasti tästä ois hyötyä jollekin teistä! :) Oon huomannut, et Roshe Runit taitaa olla aika halutut nyt, sillä kenkiä oli hieman vaikea löytää mistään. :D

Mutta, mitä tykkäätte? 

34 kommenttia:

  1. Superihanat! <3333 Ostaisin tollaset heti jos ois vaa varaa nuihin:((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin onhan noi kalliit mut oon käyttäny niitä mun Free 5.0 niin monesti et ne on jo maksanu ittensä takaisin ja varmasti noikin tulee maksamaan :)

      Poista
  2. Mä haluan nuo myös! Harmaat olisi aika ihanat, mutta mulla on valkoiset matalavartiset conssit niin kahdet vaaleat tennarit tuntuu vähän liian paljolta.. Stadiumilta bongasin nimittäin mustat, jossa oli vähän kuviota. Sellasetkin vois olla aika jees.. Mut tosiaan nuo sun molemmat on ihania ja en olis huomannut mitään eroa mallissa miesten tai naisten välillä jos et ois sanonut. Olisi uponnut ihan täydestä :D Kiva myös kuulla, että on olleet jaloille hyvät :)

    Oli hauska nähdä sut vilaukselta viime viikolta. Mä jotenkin ihan hämmennyin siitä, mutta ehkä ens kerralla ei oo enää niin paha tilanne :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä haluisin kyl vielä lisäks valkoiset matalavartiset conssit.. <3 mullahan oli sellaset mut Remi söi ne niin se niistä sitten :'D saa nähä raaskinko ostaa ennen kesää.

      Heh joo tollein yllättäen ei keksi mitään fiksua sanottavaa mut ens kerralla sit! :D

      Poista
  3. Ihanat, varsinkin noi hopeet ♡ Mulla oli kans Niket ostoslistalla ja Roshe Runit oli yks mahdollisuus! Löysin kuitenkin ihanan väriset Freet ja ostin sitten ne, mut nuo yksilöt voisin ehdottomasti kotiuttaa myös :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Freet on kyllä ihania kans ja ottaisin mielelläni myös toiset niiden mun turkoosien lisäksi. ;D Harmi, että raha ei kasva puussa plaah!

      Poista
  4. oi nää on kyl niin ihanat kengät! paljon maksoi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eikö ookkin! :) Muistaakseni 95€ per pari!

      Poista
  5. Herraje! Niket ♥ Oon ite yrittäny välttää omien yksilöiden ostoa, mut näitä näkee nyt niin paljon että en taida kyllä mahtaa hillitä itseäni! :D Nää on niin ihania kaikissa herkkuväreissä, sekä näissä hillityissä väreissä! :) Plussana tietenkin se että ne on oikeesti hyvät kävellä!
    Tää sun blogi on kyllä niin ihana :-)

    ❤:llä Henna/HENNAM.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo, näin tänään yhdellä tytöllä tällaiset pinkki/lilat ja ne oli niin hienot! <3 Sulle käy niinku mulle ja lopulta et voi vastustaa hah ;D Voi, kiitos ihana!

      Poista
    2. Ahhaha en kestä tätä blogimaailman fancy-kieltä, jossa kengätkin on ihan "yksilöt" :D mun makuun aikamoista massaa... :D

      Poista
    3. Hmm meniköhän sulla sekaisin yksilö ja yksilölliset? Musta noi on ihanat yksilöt eli ihanat kengät kaikkien kenkien joukosta enkä sanonut et ne ois jotenkin yksilölliset :D

      Poista
  6. Minkä kokoset noi on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hups selitin tosta koosta mut en maininnut sitä muuten :D Eli nää ja ne Freet on yhden koon isommat kun kaikki mun muut kengät eli koko 41 :)

      Poista
  7. Täydelliset!! Vitsit nuo harmaat alkoi houkutella tämän sun postauksen myötä<3 Mustat multa löytyykin jo :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arvaa oliko hankala kattoa sun kuvia näiden kaa kun oottelin malttamattomana omia postista! :D

      Poista
  8. Roshe run mallistossa miehillä ja naisilla on samat kengät ja myös suurin osa saman värisenä kummillekkin. Tietty koot vaan pienempiä naisilla ja miehillä jatkuu isompaan😊 sain just itekki mustat roshe runit tällä viikolla ja oon todella tyytyväinen niihin.

    VastaaPoista
  9. Mä ostin myös roshet juuri ja mulla kävi myös noin, että hankasi oikeen jalan akilesänteeseen haavan :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä, voi vitsi! Mä oon siitä huolimatta käyttänyt näitä laastarin kanssa, kun en jaksa oottaa et se paranis :D

      Poista
  10. Tilasin kans nää kun kyllästyin siihen, että jalat on AINA rikki kun kävelee pidempään reissuissa, shoppaillessa jne. Harmi vaan, että ne oli pikkasen liian napakat ja toinen kenkä hankas samalla tavalla kun sulla, joten palautukseen menee :( noi on kyllä ihanan kevyet ja muuten tosi hyvät jalassa!

    -Rosa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kannattaa sit kokeilla niitä Freetä! Ne ei oo hangannut mulla koskaan mistään :) Mut ehdottomasti niistä yks koko isompi! :>

      Poista
    2. Joo hei täytyy niitä kokeilla! Kiitti vinkistä :)

      Poista
    3. Ei mitään, kiva jos oli apua! :)

      Poista
  11. Siis jooo voi jukra! Mulla on itellä samaa sarjaa kengät, mutta ne on slip-onit!! Kesällä ihan huikeet ballerinojen korvikkeet <3 Ostin aluks liian pienet (38, mikä on yleensä mun normikoko) ja nyt ne lojuu mulla tuolla kaapin pohjalla käyttämättömänä kun ei kukaan niitä huoli :D anyway ostin sitten 38,5-kokoiset ja ne on täydelliset! Käytin niitä siivoustöissä työkenkinä ja parempia työkenkiä saa kyllä hakee seisomatyöhön! Jouduin ravintolakoulun vuoksi ostamaan asianmukaiset terveyskengät, mutta ne taas saa mulla nimenomaan jalkapohjat kipeeks niin heti vaan kun pääsen työelämään baarin puolelle niin palaan kyllä noihin! Tilasin tossa itelleni Adidakselta samantapaset kengät kun oli niin halvat, toivottavasti vaan koko olis nafti. On kyllä niin mukavat ja TYYLIKKÄÄT "lenkkareiks" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täh en tiennyt et näistä on jotku tollasetkin versiot? :D Mullakin on toisessa työssä ihan oikeet työkengät ja ne on ihan älyttömän huonot jalassa pitkän päivän kun pitää :/ niin ja toi vika lause on täyttä totta ! ;)

      Poista
  12. Hiih en tiennytkään et oot töissä Cubuksessa ! :-) näin nimittäin sut siellä tänään ja olin ihan sillee et, mitä onks toi Sara??? Mut oli kiva nähä sua ja noi harmaat sopi sulle silloin siellä :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuu ihmeessä ens kerralla moikkaamaan! :) Heh, kiva et sopi noi, oon nimittäin niin rakastunu niihin ;)

      Poista
  13. Soveltuuko kengät juoksuun / lenkkeilyyn?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse käyttäisin mielummin free runeja kävelylenkeillä ja sit ihan oikeasti juoksulenkkareita juoksulenkeillä! Eli ei sovellu. :)

      Poista