maanantai 18. tammikuuta 2016

Freezing

winter5 winter3 winter1 winter2 winter4
Takki - Nelly / Huivi & pipo - Cubus / Kengät - Defshop (saatu) / Housut - Cubus

Täytyy sanoa, että en ihmettele miten blogeissa ei ihan normaaliin tapaan oo asukuvia viime aikoina näkynyt, nimittäin toi jäätävä -30 asteen pakkanen ei ihan paras mahdollinen keli oo paikallaan seisomiseen! Nää kuvat saatiin onneks napattua, kun kerrankin pakkaslukemat sattui olemaan vielä kohtuullisen puolella, mutta nää onkin ainoat tältä vuodelta. Tilasin kuvien takin vuosi sitten alennuksesta ja vaikka se on hieman iso eikä ehkä muutenkaan ihan mulle malliltaan paras mahdollinen, oon iloinen etten palauttanut sitä aikanaan. Aattelin, että mulla on pakko olla yksi takki, jolla selviän kylmimmistä keleistä ja tänä vuonna takille on käyttökertoja ihan kivasti kertynyt. Kenkinä tän vuoden on toimineet joko Uggit tai sit kuvissa näkyvät, Defshopilta saadut kengät ja näistä en enää kyllä vaihda pois. En tiiä mitään niin hirveetä, kuin jääkylmät varpaat! 

Tuo meidän wannabe siperianhusky yrittää esittää ettei sen varpaita palelis ja viettäis vaikka koko päivän pihalla pakkaslukemista huolimatta, mutta mun on ollut pakko välillä lämmittää lapasella sen tassuja, kun ollaan oltu ulkona. Nytkin se nukkuu meidän asunnon kylmimmässä nurkassa, nenä kiinni parvekkeen ovessa!

Mut hei, mielummin otan tän pakkasen ja auringonpaisteen, kun pimeyden ja vesisateen. ;) Ihanaa viikkoa kaverit! 

12 kommenttia:

  1. Oi vitsi miten ihanat kengät! Tarvii varmaa itekki hankkia jotkut Timberlandin näkököiset. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookin! Ja noi ei oo ihan niin kalliit kuin ne Timberlandit! :)

      Poista
  2. Voisi olla hyvä vaihto noiden Timberlandien tilalle, kun niissä vähän hinta kirpaisee :D Paljonko nuo ovat? :)

    http://rosalias-inspirations.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä muuta sano! :D Noi oli muistaakseni noin 40€, tossa tekstissä on suora linkki noihin kenkiin ja sieltä näkyy muutkin värit niistä :)

      Poista
  3. Ihanat kengät ! ♥ Itsekin tarttisin uudet kun vanhat alkaa olla loppuunkulutetut eikä enää lämmitä kunnolla. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö! <3 Joo, ei mitään niin kauheeta kun kylmät varpaat :D

      Poista
  4. Oi ihan superkivat kengät! :-) Tykkään hirveesti just Timberlandeista, mut ei oikeen sovi mun budjettiin... ja mun mielestä noi on paljon kivemman värisetkin! :-)

    essi-bltn.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ymmärrän hyvin, niillä on tosi suolainen hinta! :s Kiva et säkin tykkäät noista! :)

      Poista
  5. SUperihanat kengät on kyllä! Mulla oli sopivasti lahjakortti Spartoolle ja sainkin itselleni Timberlandit suuuuuuurella alennuksella, itselle jäi maksettavaa todella vähän. Otin hiukan rusehtavammat kuin ne normaalit, joten niiden väritys on aika lailla tätä luokkaa. Nyt täytyy vaan opetella pukemaan niiden kanssa, mulla ei tälläisiä kenkiä ole koskaan nimittäin ollut. Ja on tosi kiva saada kunnon lämpöiset kengät vaikka pakkaset nyt olevinaan hellittääkin, nykyisissä ainoissa talvikengissä kun on kanta rikki :D

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vitsi, ne on kyllä ihanat! :) Ymmärrän ton, itekin oon ihastellut näitä kenkiä tai tän tyylisiä muilla, mut sit kun ite veti ekan kerran jalkaan niin olin vähän kahden vaiheilla et onks nää mun kengät. Kyllä ne sit oli! :D

      Poista
  6. Ihania kuvia !! :) Ja se on kyllä totta, että pakkasen tuoma auringonpaiste on ihanaa, mutta mä ainakin odotan jo kevättä :D

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista