torstai 5. heinäkuuta 2012

Palanutta ihoa

IMG_8777 IMG_8790

Minä, joka en yleensä pala, poltin mun pyllyn tänään Lutakon rannalla?! Tää oli jo toinen kerta tänä kesänä kun ihoa pääsee palamaan, tyhmää.. Mut toisaalta, oon ilonen et oon saanut kivasti rusketustakin, vaikka ei se näytä miltään ton Italian matkaajan vieressä.. :D Oltiin tänään ekaa kertaa ikinä Ennan kanssa rannalla, vaikka ollaan tunnettu jo kolme vuotta. :D Illalla jaksoin vielä raahautua bodypumpiin eli kiva ja tehokas päivä takana. ;)

Kiitos kaikille edellisen postauksen kommenteista, meen heti kotiuttamaan kyseisen huulipunan kunhan Kick's lehti ja sen mukana olevat alennuskupongit tulee. En oikeesti ikinä käytä niitä kuponkeja ja nyt kun mulla ois oikeesti jotain ostettavaa sieltä, sitä lehteä ei vaan näy.. :s


ps. Meen lauantaina Larpan kanssa Sepänaukion kirpparille myymään vaatteita, tulkaahan moikkaamaan! :)

6 kommenttia:

  1. miten pylly voi palaa ? :D mimmonen alaosa sulla on ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on ihan tavallinen bikinien alaosa, mut pylly palo sitä alaosan reunoilta :D se alaosa ei siis peitä koko peppua :D

      Poista