tiistai 31. heinäkuuta 2012

Fall, please be good to me

syksy1 syksy2 syksy4
Kaksi ensimmäistä kollaasia we♥it , viimeinen omia kuvia

Vielä ois yks kuukausi (toivottavasti!) kesää jäljellä, mutta jostain syystä mun tekee mieli jo vähän fiilistellä syksyä. En tykkää kylmästä enkä pimeästä, mutta tykkään lämpimistä neuleista, ruskasta, paksuista tuubihuiveista, kerrospukeutumisesta, kynttilöistä ja syksyn mukana tulevasta arjesta aikatauluineen. Alotan opiskelun, joka tuo ihan uusia juttuja mukanaan, jatkan työpaikassani parina päivänä viikossa, tanssitunnit jatkuvat ja saan taas selkeän rytmin salilla käyntiin. 

1.8.2011 muutettiin Nikon kanssa yhteen tähän meidän nykyiseen asuntoon. Siitä on nyt jo vuosi ja oon ilonen, ettei meidän tarvinnut muuttaa mun opiskelujen perässä muualle, sillä tää asunto tuntuu just meidän kodilta! Viime syksynä olin kuitenkin hieman yksinäinen, sillä Niko oli intissä, en asunutkaan enää äitin kanssa ja tein paljon töissä sellaisia vuoroja, että kavereita oli vaikea nähdä. Viime syksynä en sitä oikeastaan tajunnut kun aika vaan kului, mutta nyt oon alkanut tajuamaan, miten yksinäinen oikeastaan olin. Oon varma, että tuleva syksy tulee olemaan kaikkea muuta kuin samanlainen kuin viime vuonna, sillä Niko on kotona ja tapaan koulussa varmasti paljon uusia ihmisiä. Ja onneksi siellä on jo pari entuudestaan tuttua ihanuutta mun kanssa. :)

Mutta ennen syksyä haluisin vielä lämpimän ja aurinkoisen elokuun, kiitos! 

12 kommenttia:

  1. Opiskeleeko muuten Niko? :)

    VastaaPoista
  2. mäkin odotan syksyltä just noita asioita mitä säkin : ) toivottavasti opiskelut lähtevät sujumaan hyvin !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne onkin syksyssä parasta! :) kiitos, toivon sitä kans :>

      Poista
  3. Syksy on vuoden ajoista nautinnollisin:) Mulla on kans erilainen syksy luvassa, olen ollut viimeiset 18 vuotta koulussa syksyisin ja nyt olenkin duunissa:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei sulla on sama tilanne kun mulla viime vuonna! :) nauti nyt siitä kun ei tarvii tehä läksyjä tai miettiä kokeita ;) ja rahaa tulee!

      Poista
  4. Mua lähinnä pelottaa syksy. Joudun asuun vielä kotona porukoiden kanssa, vaikka muut kaverit muuttaa jo omiin kämppiin muihin kaupunkeihin. Harmittaa niin paljon että oon ainut, joka ei päässyt mihkään opiskelemaan, eikä huvittais yhtään pidempään olla täällä pikku kylässä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. asutko sitten missä päin? :) mäkin muutin viime vuonna omilleni, vaikka en päässyt kouluun vaan kävin töissä. oisko se sulle hyvä vaihtoehto? voithan tehä myös niin et muutat kans uuteen kaupunkiin töihin niin saat kans jännittävän uuden vaiheen! :>

      Poista
  5. oon varmasti ennenkin sanonu tän mutta tykkään tosi paljon sun blogista:) jää aivan koukkuun ku katselee kuvia! ootan innolla aina seuraavia postauksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paljon! :) tällästä palautetta on ihana saada :>

      Poista
  6. Ihana tämä sun blogi, kertakaikkiaan! :) Oot kaunis ♥

    marriy.blogspot.com

    VastaaPoista