perjantai 19. joulukuuta 2014

Breakfast with VS angels

vs6 vs7 vs2 vs3 vs4 vs1 vs5

Tältä näytti mun eilisaamu: aamupalaa, johon oli kerrankin aikaa panostaa, vaniljaista glögiä, linnottautuminen sohvalle viltin ja tyynyjen kanssa ja Victoria's secretin fashion show. Ihana, kun ei ollut pitkästä pitkästä aikaa kiire mihinkään, ei tarvinnut miettiä koulujuttuja ja kaiken kruunas luminen maisema ulkona! Tänään palautan viimeiset koulutehtävät ja sit mäkin oon ansaitulla lomalla koulusta. Toivottavasti mun rento ja hyvä fiilis välittyy sinne ruutujen toisellekin puolelle! Mulla on huomenna vielä töitä, mut sit pitäis olla vapaata jouluun asti ja aion käyttää mun vapaat joulufiilistelyyn teidän vinkkailemia leffoja kattomalla ja juomalla monta lasillista glögiä. Mä tykkään perinteistä glögiä enemmän ehkä vaaleasta glögistä, varsinkin sellaisesta vaniljaisesta, mitä näissäkin kuvissa on. Kumpi on teidän lemppari, perinteinen vai vaalea glögi? :)

Tänään Lauran pitäis tulla meille ja suunnitelmissa ois meidän viime vkl koristeltujen pipareiden maistaminen! Arvatkaa, onko ollut vaikea olla syömättä yhtään, kun ne on tossa pöydällä ollut kohta viikon haha. Mutta, ei mulla mitään sen ihmeellisempää tällä kertaa, kivaa viikonloppua kaikille! 

6 kommenttia:

  1. Mistä löytyy vaniljaista vaaleaa glögiä? :) Vai lisäätkö siihen itse sitä vaniljan makua jotenkin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taidettiin ostaa toi purkki Cittarista! :) Ihan valmiina oli sitä ja vieressä tais olla joku mustikkainen maku, sekin vois olla hyvää :p

      Poista
  2. Voitko laittaa linkin tohon fashion show:hun? :) en ite löytäny vaikka googlasin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo nyt koneen ääressä mut se löytyy kun meet vs:än nettisivuille ja sit siitä palkista, josta voi valita haluaako kattoa kosmetiikkaa, alusvaatteita jne niin ihan oikeassa reunassa on fashion show painike :) sit siihen pääs myös video-painikkeen kautta. Toivottavasti nää auttaa! :)

      Poista
  3. Ihanan hyväntuulinen blogi! Ja otat tosi kauniita kuvia! :)

    http://www.miakoski.blogspot.fi

    VastaaPoista