torstai 2. tammikuuta 2014

My year 2013, part 1/2

Tammikuu:

tammi2

Kävin Larpan kanssa Lontoossa. Ootin ja ootettiin tätä reissua ihan älyttömästi ja suurin juttu meille oli Victoria's secretiin pääseminen. Näin siitä unia montamonta kertaa ennen reissua ja oon nähny vielä reissun jälkeenkin, kuinka joku voi oottaa yhtä kauppaa niin paljon? Meidän reissu oli kyllä ihan mahtava!
 tammi1

Seurasin meidän pikkuhauvavauvan kasvua ja oppimista. Jatkoin salilla käymistä, joka muuttui taas säännölliseksi viime marraskuussa. Tilasin Gossip girlin tuottikset ja vietinkin näitten parissa muutaman tunnin. Lupasin itselleni syödä hyvin ja keskittyä omaan hyvinvointiin.

Helmikuu:

helmi1

Vietettiin Nikon kanssa ystävänpäivää, sain kukkia ja käytiin syömässä. Ootin lumien sulamista ja kevään tuloa paljon ja meillä oli usein tulppaaneita. Leivottiin Larpan kanssa laskiaispullia.
 helmi2

Ninni teki mulle mun ekat geelikynnet. Halusin jotain muutosta hiuksiin ja lopputulos ei ollut todellakaan odotettu. Kevät näkyi pukeutumisessa ja käytin paljon pastellivärejä ja kauluspaitoja. Mulla oli vähän koulua, joten Remi pääsi usein leikkimään kavereidensa kanssa.

Maaliskuu: 

maalis1

Hiukset värjättiin uudestaan ja niistä tuli paljon paremmat. Vietettiin naistenpäivää ja sain taas kukkia. Tilasin uuden haalarin, joka ei vastannutkaan yhtään odotettua, mut se päällä oon silti viihtynyt enemmän kuin usein. Mulla oli kauhee sisustuskuume ja halusin kaikkea keväistä ja raikasta kotiin. Kuvailtiin Larpan kanssa.
 maalis2

Valokuvaaja otti Remistä valokuvia. Ei olla vieläkään tilattu niistä paperikuvina mitään, sillä ei olla osattu päättää, mikä ois suloisin. Vietettiin mun velipuolen tyttären ristiäisiä Lapissa ja käytiin saman viikonlopun aikana päiväseltään Levillä laskettelemassa.

Huhtikuu:
  huhti1

Vietettiin Nikon synttäreitä ensin aamupalan ääressä kahdestaan, porukoiden kanssa kahveilla ja ystävien kanssa bilettäen. Laura-serkku ja Juulia järjesti meille lounaan ja ilmoitti samalla lähtevänsä Ausseihin.
 huhti2

Tehtiin Ennan kanssa ensimmäinen yhteinen reissu, joka oli Helsinkiin Justin Bieberin keikalle. Reissu ja etenkin keikka ylitti kaikki mun odotukset ja säilyy mun muistissa pitkään. Yks mun parhaimmista päivistä! Nautin lämpimästä keväästä ja aurinkoisista päivistä. Koulukin oli melkein loppu.

Toukokuu:
  touko1

Pidettiin vappubrunssi Ninnin ja Kallen kanssa. Käytiin viimeisen kerran koulussa ja syötiin sen kunniaksi kesän ensimmäiset irtojätskit. Nautin kesäsäistä. Käytiin ottamassa Larpan kanssa kuvia auringonlaskussa.
 touko2

Käytiin myös rannala ensimmäistä kertaa kesällä. Matkustettiin Nikon kanssa Turkkiin, jolloin pääsin ensimmäistä kertaa elämässäni lämpimään maahan. Ootin reissulta paljon ja kaikki odotukset täyttyi. Oli ihana viettää viikko kahdestaan kaikesta tutusta, nauttia lämmöstä ja kaikista all inclusive- herkuista. Olin niin onnellinen kuin vaan voi.

Kesäkuu:
  kesa1

Vietettiin Ninnin lakkiaisia. Juhlat meinas jäädä multa väliin, sillä sain mahataudin Turkin reissun jälkeen ja asuin vessassa kaksi yötä ennen Ninnin yo- juhlia. Kuitenkin juhla-aamuna mun olo oli hyvä ja pääsin juhliin! Illalla paha olo kuitenkin palasi ja sairastelin yhteensä pari viikkoa. Lisäks mummo joutui sairaalaan ja pelkäsin ja stressasin sitä tilannetta. Otin kaksi lävistystä ja tatuoinnin.
 kesa2

Vietettiin Nikon kanssa meidän viidettä vuosipäivää. Juhlittiin kavereiden kanssa mun synttäreitä etukäteen ja uudestaan sitten Juhannuksena niiden oikeana päivänä. Käytiin Ennan kanssa kuvailemassa.

12 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus :) ja mie olisin varmasti ihan samanalainen tuon victoria's secretin suhteen! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva et tykkäsit! :) heh joo, tyttöjen paratiisi! :D

      Poista
  2. Hei! Oon itekkin lähössä kohta Lontooseen ja haluisin tietää tosta Victorias Secretista että myyntiikö siellä ihan myös vaatteita? :) menikö sulla sinne paljon rahaa? pelottaa että lähtee ihan lapasesta kun siellä on varmaan hirveesti kaikkea ihanaa :D ..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oli siellä just kaikkia kotivaatteita! Mut me oltiin just sesonkien välissä niin siellä ei sillon kauheesti ollu mitään vaatteita mitä oltais haluttu jäljellä vaan ostettiin pikkareita, juomapullot ja rasvat :) sillon oli myös kunnon alennukset joten oisko yhet pikkarit ollu euroissa 2 e luokkaa? Mut uskon et siellä voi helposti lähteä lapasesta.. :D

      Poista
    2. kiitos paljon vastauksesta! :)

      Poista
  3. Apua kuin ihana postaus :'') Oot niin kaunis, näytätte Nikon kanssa onnellisilta ja tuo koira!! Ihan sydän sulaa!! Minkä rotuinen se on ja minkä ikäinen? :) Lontoo on mun listalla yks paikka, jonne vielä pakko päästä ja mahdollisimman pian :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ihana! :) remi on mittelspitz ja nyt se on 1 v 3 kk ! Joo suosittelen ehdottomasti Lontoota :)

      Poista
    2. Mullapa on kotona oma punanen puhelinkoppi. Katson siis kollaasin kuvaa, jossa poseeraat iloisena puhelinkoppien edessä. Se mun oma on just tollanen, ja jos olisin 20 cm pituinen, voisin astua sisään ja rimpauttaa jollekin. No, onneksi koura kuitenkin mahtuu katosta sisälle, ja tekee sieltä löydön. Arvaatko mitä?

      Poista
  4. voi melkein itkin tossa huhitukuussa koska se on kans yks mun elämäni parhaita reissuja ja päiviä ja oli niin kivaa! haluun sun kaa reissuun taas <3 ja iihana rusketus tossa yhessä kuvassa nikon kanssa ja oot siinä myös tosi kaunis niinkun kyllä aina :D PUS

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinpä, onneks sait puhuttua mut yli tulee sun seuraks ;) nojoo vähän ikävä tota rusketusta! kiitos, oot paras <3

      Poista
  5. Onko näillä Ausseissa asuvilla blogia?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Sen nimi on we heart Australia :) oon kännykällä niin en pysty linkittää mut löytyy varmaan Googlesta :) varsinkin jos laittaa ton blogin nimen ja Laura ja Juulia :)

      Poista