perjantai 9. elokuuta 2013

Fredag

IMG_0083
IMG_0098

Tänään töissä työvuorolistoja selatessa oikein yllätyin, kun tajusin, että tänäänhän on perjantai! Mulla on vielä huomenna töitä, joten en ollut päässy yhtään sellaseen "perjantaifiilikseen", mikä oli aina ennen perjantaisin kouluviikon jälkeen. Itseasiassa aina koko perjantain koulupäivä meni sellasella kikatus-eijaksaenääkeskittyä - linjalla, mutta töiden kanssa ei oo tällästä. No onpahan mulla ees huomisen työpäivän jälkeen ruhtinaalinen yksi vapaapäivä kunnes taas töihin. ;)

IMG_0104
IMG_0049

Ninni kävi eilen tekemässä mulle uudet kynnet, joista tykkään jälleen kerran tosi paljon. Tykkään, että nää kynnet on luonnollisen näkoiset, eli ei mitkään super pitkät eikä sellaset siletto- muotoiset. Vähän sama kun näiden mun ripsienpidennysten kanssa! Tykkään, että silmät näyttää aina vähän meikatuilta, mutta en halua, että "tekoripset" on ensimmäinen asia, mitä ihmiset huomaa mussa kun mua kattoo. Siks oonkin miettinyt, että kun käyn näitä ripsiä huollattamassa, en aio siirtyä pitempiin ripsiin niinku melkein kaikki yleensä alun jälkeen tekee, sillä musta nää on jo tarpeeks näyttävät nytkin. Luonnollisuus on kaunista, vaikka vähän saa olla extraakin. ;)

Tälläsiä ajatuksia mulla tänään, nyt lyö pää tyhjää, joten ehkä parempi, että laitan koneen kiinni ja siirryn katsomaan Nikon kanssa C.S.I:tä. Hyvää viikonloppua teille! :)

8 kommenttia:

  1. Mulla on ollu ripsenpidennykset jo puolisenvuotta, ja ihan muutama on vasta huomannu että mulla edes on tällaset! Hauska kun ihmiset puhuu vieressä että älkää ikinä laittako ripsenpidennyksiä kun ovat ihan järkyttävän näköset, ja en kehtaa pilata toisten iloa niin myhäilen itsekseni että tietäsittepä vaan! Ihanan pirteän näköiset kynnet! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha niinpä! ;D mä en missään nimessä haluis sellasia tuksu ripsiä vaan just tälläiset aina meikatun näköiset :)

      Poista
  2. Tosi kauniit kynnet! :)
    Ja mullakin on ollut ripsipidennykset nyt pari vuotta. Ja kuten sanoit, luonnollisuutta pienellä extralla ;) Moni on ihastellut mun ripsiä ja sitten ollut ihan ihmeissään kun olen todennut ettei ne edes ole mun omat. Haha :) Eivät siis tosiaan näytä tekoripsiltä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Multakin kysy kerran asiakas et mitä ripsaria käytän ja ei meinannu uskoa kun sanoin et on pidennykset! :D

      Poista
  3. Oi miten ihania kuvia ja miten nätit kynnet (:

    VastaaPoista