sunnuntai 8. joulukuuta 2013

Warm and cozy

IMG_4576 IMG_4612

Ihana viikonloppu takana! Perjantaina käyiin Nikon ja Remin kanssa ensin Ninnillä ja Kallella kylässä, jossa Ninni teki mulle uudet kynnet, seuraavaks mun äidillä kylässä, jossa Remi ois halunnu leikkiä mun vanhalla Natunen nallella (arvatkaa vaan saiko kun noin kovia otteita ois halunnu käyttää!) ja illalla mentiin Nikon vanhemmille katsomaan linnan juhlia. Itsenäisyyspäivä on aina ihanan rento ja on kiva, kun kaikki paikat on kiinni ja ulkona on jotenkin rauhallinen fiilis.
 IMG_4634 IMG_4648

Äiti oli tehny meille ruokaa ja jälkkäriks joulusia herkkuja. Meillä on perinteenä yleensä pelata jotain lautapeliä kun ollaan käymässä ja aika usein se on muuttuva labyrintti. Äiti on antanut mulle joululahjaks joka vuos niin pitkään kuin muistan aina jonkun taktiikka lautapelin, vaikka se ei vaan ite pärjää niissä mulle. :D No, mut lautapelejä on kiva pelata, vaikka mua vähän ärsyttääkin kun Niko on niissä niin hyvä! ;)
 kyo

Laitan nyt tähän samaan postaukseen vielä kuvan lauantailta, jotta tää menis mahollisemman sekavaks! Eilen juhlittiin Kallen valmistumista ja asukuvat on mun ainoat kuvat illalta, oonpas huono bloggaaja. Jotenkin tollasissa juhlissa ei vaan kehtaa olla kokoajan kamera kädessä, varsinkin kun mulla aina kestää kuvien ottamisessa kun pitää säätää kameran asetukset ja miettiä kuvakulmat jne. Mutta niin, päällä mulla oli sama mekko ja kaulakoru, mitkä blog awardsessa, mutta nyt jätin hiukset auki. Tuo mekko on kyllä pelastus, sillä jos en ois ostanut tota, oisin ollu ihan paniikissa siitä, mitä puen päälle kun kaikki mun mekot on niin kesäsiä.

Tänään pidettiin Larpan kanssa perinteinen pipareidenleipomispäivä, kuten jotku ehkä jo instagramista huomaskin! Siitä kuvia sit myöhemmin, sillä nyt ois aika mennä nukkumaan, koska huomenna aamusta ois ruotsin suullinen tentti, jaiks! 

10 kommenttia:

  1. Voii mikä koira! :) Ja upean näkönen oot taas :)

    VastaaPoista
  2. mistä niitä yankees candlejä saa mistä sulla oli instakuva:) ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se mun kynttilä oli lauralta (yhyy se on jo poltettu!) mut niitä saa esim Espoon sellosta :)

      Poista
  3. Oot kyllä ihan uskomattoman kaunis, oot kasvoiltas ihan jonkun elokuvatähden näkönen! :D Ja Remi sulonen nappisilmä <3

    VastaaPoista