torstai 1. joulukuuta 2011

23 yötä jouluun!

IMG_4606_2

IMG_4607

IMG_4614

IMG_4642

IMG_4645

IMG_4652

IMG_4653

Hih, tätä oon oottanut, joulukuun eka päivä! :))
Aamulla menin kuuteen töihin ja no niin aikaisen herätyksen jäljiltä oon ollut vähän koomassa koko päivän. Jotain oon saanut sentään aikaseksi, nimittäin leivoin vaniljapullia ja korvapuusteja. Niitä tulikin ihan reilusti siihen nähen, että jaksettiin Nikon kanssa molemmat syyä vain yhdet. Jääpähän vierasvaraa pakkaseen. :) Oisin halunnut tehdä myös pullapojan, mutta en saanut sen päätä mitenkään pysymään vartalossa kiinni, joten oli pakko luovuttaa. :( Miten äiti ja mummo aina onnistu saamaan ne pullapojan osat pysymään yhdessä? 

Miten te ootte viettänyt joulukuun ensimmäisen päivän? :)

1 kommentti:

  1. Nami.. hyvän näkösiä pullia :P Voi kun itekkin jaksais leipoo jotain. Käys lukee mun blogista miten mää vietin mun joulukuun ekan päivän. :)

    VastaaPoista