keskiviikko 14. joulukuuta 2011

100. teksti!

IMG_4711_2

Tajusin tänään päivällä, että seuraava postaus on mun 100. Ensireaktio oli, että VASTA sadas teksti. :D Ensin aattelin kehitellä jotain erikoista tän kunniaksi, mutta en keksinyt mitään! Oon suunnitellut, että tekisin postauksen koko tästä vuodesta, mutta aattelin julkaista sen vasta tän kuun loppupuolella, sillä täytyyhän siihen postaukseen sisältyä myös joulukuu. Miltä sellanen postaus kuulostaisi? 

Lisäksi toivoisin myös muita postausehdotuksia. :) Viimeksi kun niitä kyselin, niitä tuli heikonpuoleisesti, joten toivottavasti ootte innokkaampia tällä kertaa! :)

11 kommenttia:

  1. ihana kuva! sun silmät näyttää jotenki tosi tumman ruskeilta :o

    VastaaPoista
  2. Laura: kiitos :) huomasin ite saman ja vaikka pienensin kontrastia ja testasin nii silti ne oli tosi tummat ;o ehkä se on luonnonvalo? :D

    VastaaPoista
  3. mä oon tooooosi huono kommentoimaan blogeihin, mutta nyt oon yrittäny ryhdistäytyä ja rveta kommentoimaan lemppariblogeihin - sä kuulut niihin. :)

    Ois kiva joku sellanen postaus missä kerrot lempimusaa vaikka se musa-aakkonen juttu tai sit sellanen "päivä minun kanssa" eli otat kuvia mitä teet aamusta iltaan ! :D

    VastaaPoista
  4. Jemina: kiitos paljon! :) pistä vaan kommenttia tulemaan, se piristää hirveesti! ja kiitos ideoista, pistetään muistiin ;)

    VastaaPoista
  5. tee vaikka joku päivän aikana syömät ruoat kuvapostaus :) tai viikon aikana ostamat jutut ja tavarat postaus :D taaaaaaiii unelmakoti postaus! tai joku postaus millasena näät sun elämän vaikka 5 tai 10 vuoden päästä :)

    VastaaPoista
  6. toi päiväni kuvina vois olla kiva, ja sitte kuvia pikkusarasta tän päivän saraan!! ootan innolla tota vuosi 2011 postaussta:)

    VastaaPoista
  7. eka mikä tuli tosta kuvasta mieleen oli että sulla on tosi ihanat hiukset! tee joku postaus miten hoidat niitä tai millaset hiukset sulla on ollut? :)

    VastaaPoista