tiistai 13. toukokuuta 2014

Instakuulumisia!

Harvinainen postaus mun blogissa, nimittäin tuli laittamaan teille muutamia viime aikaisia instakuvia! Keväällä aattelin, et miten ihanaa kun koulu loppuu niin mulla on paaljon aikaa blogille. No, nyt sitä aikaa ois mut eihän mulla oo mitään kuvattavaa tai kerrottavaa! Sillon kun en oo töissä niin oon kotona kattomassa telkkaria tai koneella, heh.. Pitäis varmaan vähän ryhdistäytyä ja keksiä itselleen jotain tekemistä, muuten kuolen tylsyyteen ennen kun kesä ja vapaat ees alkaa.. :D No nyt niitä instakuvia:
 insta1

1. Heti kun ilmat rupes lämpenemään, mun oli pakko saada ostaa Cosmo luettavaks! Lopetin sen tilauksen silloin alkuvuodesta, kun ei ollut aikaa lukea lehtiä, mut nyt taas houkuttelis aloittaa tilaaminen uudestaan.. Ehkä pärjään kesän yli noilla irtonumeroilla?
2. Kuvaa uusista aurinkolaseista! Outoa, kun yleensä aina kuvissa mulla on hiukset auki, mut sit todellisuudessa hiukset on aina niinkuin tässä kuvassa: sotkusella nutturalla.. En vaan pysty pitämään hiuksia auki kotona!
3. Yritin ottaa asukuvaa, mut sit toi yks seiso koko ajan mua vasten ja kuvista ei tullut mitään. Sit päätinkin kaapata tän meidän pienen sylikoiran mukaan kuviin! Tuitui 
4. Enna, nää herkut ja Justin Bieber's Believe... Tällasia iltoja enemmän!

insta2

1. Pusu Miinalta! Sillä, et mun huulissa oli vielä kinkku-juusto -kroissantin muruja, ei ollu varmaan mitään tekemistä sen kaa, et se oli niin innokas pusuttaa.. ;D
2. Treenausta Ennan kaa! Noi Ennan kengät on jotenkin ihanan värikkäät, tekis mieli itekin ostaa toiset salikengät, mut en osaa tehä tollasia isompia ostoksia, koskaan ilman "syytä".. Pitää kuluttaa noi vanhat eka loppuun!
3. Iltalenkkimaisemia Nikon ja Remin kanssa. Musta rantaraitti on vaan Jyväskylän paras lenkkipaikka!
4. Vappuherkkuja, nam! Näiden jälkeen olo oli kyllä vähän tukala.. Onneks munkkeja ei tarvii syödä kuin kerran vuodessa!

Mitä olitte mieltä tällasesta postauksesta? :) Oliko kivaa vaihtelua vai kannattaisko kännykkäkuvat jättää suosiolla sinne instagramiin? 

4 kommenttia:

  1. Mää tykkään tälläsistä postauksista vaikka blogeissa nää on hyvin usein niin samanlaisia :D "Nike air maxit, kukkia, aamupuuro" :D

    Nomi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh niinpä :D no mulla ei ollu kun yhessä kuvassa vähän kukkia ;D

      Poista
  2. Sulla on iha mielettömän kiva blogi :) oon tästä lähtien varmaa iha vakkarilukija :D

    VastaaPoista