perjantai 14. joulukuuta 2012

Kohta lomalla

kollaasi1

Kauhea hinku tulla postaamaan jotain, mutta ei yhtään valokuvaa kamerassa, nykyään vähän liian tuttu tunne. Onneks mulla on sentään jonkun verran instagram- kuvia, joista voisin kertoa muutaman sanan. :) (Kuvat vasemmalta oikealle)

1. Alan taas päästä mukavaan rytmiin salilla käymisessä ja oon siitä tosi ilonen!
2. Sillon kun Niko putsaa autoa lumesta, on ite kiva istua siellä sisällä ja ottaa kasvokuvia. :D
3. Pelattiin viikko pari sitten Nikon ja Nikon kaverin kanssa Jyväskylä- peliä, joka on oikeastaan ihan niinkuin Monopoli, mutta Jyväskylän kaduilla ja yrityksillä. Oon ottanut ton äitin luota tänne meille ja pelin kuvien perusteella peli on jostain 80- 90- luvulta. Ois kiva tietää, mistä toi on saatu ja onko kellään muulla tollasta kotona. :D
4. Eskimona
5. Kesällä käytän ehdottomasti mieluiten kultaisia koruja, mutta kun talvi tulee, vaihdan automaattisesti hopeisiin. En tiiä, mistä tää johtuu, mutta nyt tykkään ehdottomasti käyttää vain hopeeta ja helmiä kaikkien vaatteiden kanssa. Onko muilla tällasta?
6. Jeejee koulussa.

2012-12-14

7. Myöhäinen kouluaamu
8. Koulun broileribagel on vaan jotain niin hyvää! <3 
9. Auringonpaistetta ja lunta, jes!
10. Hups, sama kuva, vaikka piti olla kuva kotitossuista! :D
11. Viime lauantailta ennen Lyydian valmistujaisia.
12. Ajatukset eiliseltä torstailta.. Kun heräsin, olin vielä ihan hyvällä tuulella, vaikka mua ahisti jo valmiiks ajatus, että oisin koulussa 8-11:15 ja töissä 14-22. No sen mun hyväntuulisuuden pilas sitten se, että bussit oli tosi pahasti myöhässä ja jouduin menemään bussilla lopulta keskustaan ja kävelemään sieltä koululle kauheessa kiireessä ja tietysti kaaduin vielä matkalla.. Niin ja eilen oli kansantalouden tentti ja no, en usko, että mitään superhyvää tulosta tuun saamaan. Onneks töissä oli mukavat työkaverit niin meni vuoro nopeemmin! Voin kyllä sanoa, että silti huokasin helpotuksesta kun illalla pääsin nukkumaan. :)

Nyt oon muutenkin tosi helpottunut, sillä mulla ois enää yksi tentti edessä keskiviikkona ja vielä yksi luento tiistaina (jos sinne meen..)! Jos mun muutamia työvuoroja ei lasketa niin saan lomailla kaks ja puoli viikkoa ja oon kyllä niin tän loman tarpeessa! Ihanaa! :)

11 kommenttia:

  1. mikset auta putsaamaan autoa? ite ainakin autan nii pääsee nopeemmin liikenteeseen..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. autan välillä raappaamaan jäitä pois kun siihen on kaks raappaa mutta ei oo kuin yks harja niin lapasillako mä ne lumet pyyhkisin? :D

      Poista
    2. Aika pitkään täälläkin tolla "piteellä"...kunnes yks aamu mun lapaskäteen ojennettiin toinen tuliterä harja :O Heh, ja kommentilla saat sen ikiomaks, hooo!

      Poista
  2. Millä nimellä oot instagramissa? :) tsemiä vikoihin koulujuttuihin, loma se kolkuttelee jo ovella! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se löytyy myös tuolta sivusta mut mut löytää sieltä nimellä saraasara :) kiitos!

      Poista
  3. kännykkäkuvapostauksetki on tosi kivoja aina välillä. Ite "joudun" tehä sellasia vähä useemminki ku ei oo just nyt kameraa. tosi soma blogi :3 jään seuraan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneks kännyköissä on nykyään niin hyvät kamerat että niilläkin pärjää jos ei oo kameraa! :) kiitos ja tervetuloa! :)

      Poista
  4. oot yks kauneimmista ihmisistä mitä oon bongannu :)
    + Blogis on tosi kiva ja elämänilonen!

    VastaaPoista
  5. Meilläkin on Jyväskylä-peli Hahaha :D tosi vanha, mummolasta otettu!

    VastaaPoista