torstai 20. kesäkuuta 2013

Hyvää Juhannusta!

Valokuva 235

Moi! Mun piti tulla huikkaamaan teille hyvät juhannukset jo aikasemmin, mutta en ehtinyt siirtämäänkään mitään kuvia koneelle ennen mun iltavuoroa. En kuitenkaan halunnut kadota vaan sanomatta mitään loppuviikoks kerta oon saanut postaustahdin vauhtiin! Onko muuten ollut kiva kun oon postannut useemmin, vaikka osa postauksista on ollut ns. turhaa höpöttelyä? 

Ootte kaikki jo varmaan nauttimassa mökin rauhasta jossain päin Suomea! Mulla ois huomenna vielä aamu töitä, jonka jälkeen mäkin pääsen juhannuksen viettoon! Niin ja tosiaan, huomenna perjantaina mä täytän 21 vuotta, yäk.. :D 

Mutta hyvää synttäriä mulle ja hyvää juhannusta teille ja palaillaan ehkäpä sunnuntaina!

6 kommenttia:

  1. Tää on just kiva ku postailet näin usein :) Hyvää jussii ja synttärii!! :)

    VastaaPoista
  2. kiva kun postaat usein!! :) hyvää synttäriä sulle,ja sanmoiten hauskaa jussia :>>

    VastaaPoista
  3. hyvää synttäriä näin myöhässä! :) On tosi kiva että postaat useammin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) yritän pitää nyt vauhtia yllä ;)

      Poista