maanantai 17. lokakuuta 2011

Haaste

Tehtävänäsi on:
- kiittää haasteen antajaa blogissasi
- haastaa kahdeksan bloggajaa ja ilmoittaa heille siitä
- kertoa itsestäsi kahdeksan satunnaista asiaa



- Kiitos haasteesta Enna ja Sanna!
- Niin monet on jo tehnyt tän, joten en viitsi enää haastaa ketään
- Kahdeksan asiaa:


1. Aina vapaapäivinä ja vapaailtoina haluun nähdä jotain kaveria, sillä vaikka tykkään välillä olla yksin, tuntuu et vapaapäivä tai -ilta menee ihan hukkaan jos en nään jotain kaveria.


2. Tykkään ihan hirveesti varsinkin pikkukoirista ja bongaillaankin aina Nikon kanssa söpöjä koiria tosta meidän parvekkeelta (Niko huutaa "tuolla menee pikkukoira" ja meitsi juoksee hirveetä kyytiä kattoo ja huomaan, et Niko vaan huijas..)


3. Oon jääny ihan koukkuun sims3:seen sen jälkeen kun Niko osti sen mulle xboxille. Nyttekin siellä ois mulla yks ongelma oottamassa, jos sitä lenkin jälkeen alkais pelaamaan! ;)


4. Tykkään käydä sauvakävelemässä, se on kivaa vaihtelua hölkkäämiseen. 


5. Herään joka aamu herätykseen (myös vapaapäivinä), joka on se, että radio menee päälle ja kuuntelen sitä niin kauan kunnes lähden kotoa. Sen takia tiiänkin melkein kaikki nrj:n biisit (varsinkin suomalaiset) ulkoa.


6. Tykkään sunnitella asioita etukäteen ja tehdä kaikenlaisia things to do - listoja. Ongelma on se, että välillä tuntuu, että on liikaa suunnitelmia ja väliin ei mahdu spontaaneja juttuja. Onneks Niko taas ei tykkää tai välitä suunnitelmista, joten mun on ollu pakko vähän opetella tosta tavasta pois.


7. Mun tekis ihan hirveesti mieli lähteä jonnekin reissuun, vaikka ihan vaan Tukholmaan! Harmi vaan, ettei tunnu olevan aikaa eikä rahaa nyt lähteä mihinkään.


8. Oon alkanut nytten jo joulufiilistelemään ja mun fiilistä vaa parantaa se, että jouluna tiiän, että Nikon inttiä on enää pari viikko jäljellä! Vielä on 81 päivää..



1 kommentti: