tiistai 20. tammikuuta 2015

Everything that smells good

tuoksut2

Oon kunnon tuoksuhamstraaja, tällä hetkellä mulla on neljän yllänäkyvän hajuveden lisäksi neljä muutakin tuoksua, joita käytän aktiivisesti. Tarviin eri vuodenajoille omat tuoksunsa, juhliin ja arkeen omat ja sit yks, jota käytetään spesiaaleissa tilanteissa. Yllänäkyvät on mun kevät/ kesätuoksut: Escadan Marine groove, Britney Spearsin Fantasy, Beyoncén Pulse ja DKNY:n Pink macaron. Kun otin näitä kuvia, niin tietty nuuhkaisin myös jokaista ja ette usko, mikä kevät/kesä-fiilis mulle iski! Varsinkin toi Escada on sellainen, että oon käyttänyt sitä vain kesäisin. Toi DKNY:n on mun uusin hajuvesi (postaus siitä tässä) ja se tulee olemaan varmasti ahkerassa käytössä tän kevään. Yhteistä näillä on se, että kaikki on aika makeita tuoksuja, mutta ei sellaisia sokerisia (haha, tää on aina yhtä helppoa kuvailla tuoksuja)

tuoksu1

Joulun alla sain pari testeriä kaupoista, kun tein jouluostoksia ja voisin noista molemmat ottaa vaikka heti ihan isoinakin pulloina! Varsinkin toi Viktor Rolfin Bonbon on älyttömän ihana, muistuttaa vähän Paris Hiltonin Can cania, joka mulla oli joskus käytössä. Mun täytyy kyllä nyt hillitä itseni, sillä oikeestihan mä en tarvii enää yhtäkään hajuvettä.. Mutta kun ne on vaan niin ihania. ♥ Jos vaikka joku tuttu kävis laivalla ja bongais ton sieltä halvemmalla niin sithän se ois ihan sallittu lisä mun kokoelmaan, vai mitä? :D

vs

Ja koska pelkät hajuvedet ei riitä, niin multa löytyy vaikka mitä eri suihkusaippuoita, rasvoja ja pari noita Victoria's secretin body splasheja... Noista VS:än tuotteista edelleen mun suosikki on kuvassa näkyvä Passion struck, jota oon yrittänyt käyttää säästeliäästi. Toi rasva alkaa kyllä jo loppumaan! Parasta on, kun käy illalla suihkussa ja sen jälkeen rasvaa ittensä tuoksurasvalla niin se tuoksu jää myös lakanoihin! Oon kyllä niin onnellinen, että en kuulu niihin, joilla eri tuoksuista tulee päänsärkyä, haha. Niin ja näiden lisäksi tykkään tuoksukynttilöistä ja huonetuoksuista...

Löytyykö samoja suosikkeja? Sanokaa, etten oo ainoa tuoksuhamstraaja! :D

28 kommenttia:

  1. Tää oli ihana postaus! <3 Et todellakaan ole ainoa tuoksuhamstraaja, mun on kans aina pakko hankkia itelle kaikkea ihanan tuoksusta hajuvesistä kynttilöihin :) Mun lempparit on tällä hetkellä Escadan summer paradise ja Victoria's secretin pure seduction. Kiinnostuin nyt hirveesti tuosta Bonbon hajuvedestä, koska oon kauan yrittäny metsästää sitä paris hiltonin can cania.. voi ei! Ehkä minunkin pitää vaan yrittää hillitä itteni.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana, et tykkäsit! <3 mulla on ollu nyt aikaa kuvailla niin oli kiva toteuttaa tällänen postaus välillä! Kiva, etten oo ainoa hamstraaja, kaikki hyväntuoksuinen on vaan niin must have heh. Jos tykkäät tosta Can canista niin tykkäät myös tosta ;)

      Poista
  2. Ei vitsit törmäsin tähän blogiin iha sattumalta ja tää vaikuttaa tosi kivalta! :) jään varmasti lueskelemaan tätä jatkossakin. Ootko tehnyt postausta valokuvauksesta ja kuvien muokkaamisesta? Näin äkkiseltään katottuna en löytänyt. Sulla on ihanan valosii kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva et sain sut vakuutettua jo ensikohtaamisella! :) En oo sellasta tehny, joskus voisin! Mä en vaan mitään kauheen ihmeellisiä kikkoja tiiä ja kuvat muokkaan ihan vaan iPhotolla :D

      Poista
  3. Oi, ihania tuoksuja! Mä oon todellakin tuoksufriikki, tosin se ilmenee lähinnä kynttilöissä :D Ei oo mitään parempaa kun illalla laittaa kotiin vähän himmeempää valaistusta ja sytyttää kauteen sopivat kynttilät (tällä hetkellä vuorossa kaneli)! Kotikotona on se huono puoli että isä on just tollanen, joka ei kestä vähäisintäkään tuoksahdusta voiteissa tai kynttilöissä, mutta täällä omassa kodissa saa tuoksutella vapaasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä kotonakaan äiti ei tykännyt tuoksukynttilöistä niin nyt sit poltan niitä kotona asumisajan edestä. ;) Rakastan kans tuoksukynttilöitä ja yankee candlet ja london parksin vanilja on mun lemppereita. <3

      Poista
  4. Onko tossa tokassa kuvassa kuukautissiteitä?? :D Ei varmaan oo mutta oli pakko kysyä ku näytti ihan XD Mut ihana postauus:) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei :'DDDD ne on silkkipaperia tuolta vs:n kassista. Kiitos! :)

      Poista
  5. Ihana postaus :) Ja ah VS:n tuoksuja ei voita mikään...<3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ihana! :) Se on kyllä totta, miten ne tuoksut voikaan olla niin herkullisia <3

      Poista
  6. Täälläkin yks tuoksuhamstraaja! :D rakastan kaikkia hajuvesiä, tuoksukynttilöitä, huonetuoksuja ja vs:n juttuja! <3 niitä ei vaan voi olla liikaa kun kaikki tilanteet vaatii oman tuoksunsa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes, sielunsisko! :D Jokainen tilanne tosiaan tarvii oman tuoksunsa. Tänään on kova pakkaspäivä niin koko päivän fiilis on ihan eri kun loskakelillä niin tuoksukin on eri haha ;D

      Poista
  7. Toi Escada <3 Myös toi DKNY olis varmaan ihana, harmi ettei sitä saa mistään :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi escada on kyllä ihana! <3 Jep, itekin metsästin tota niin pitkään ja luovuinkin jo toivosta :( Toivotaan, et sitä taas ilmestyis joskus! :)

      Poista
  8. Täällä kanssa yks tuoksuhamstraaja! Toi britneyn tuoksu on mielettömän ihana ja samoin kaikki escadan tuoksut... <3 vs:n juttuja kuitenkaan unohtamatta... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes, onneks en oo ainoa! Toi Britney on kyllä ollu niin pitkään lemppari kun vaan muistan.. <3

      Poista
  9. VS tuoksut! ;D En aiemmin raaskinut ostaa mutta laivalta nyt hommasin ennen joulua ja nyt oon niin koukussa! :D Pakko saada lisää niitä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh niihin jää kyllä koukkuun sit kun kerran kokeilee ;D

      Poista
  10. mun täytyy siis lähteä ruotsiin ja tuoda taas tuliaisia ;)

    VastaaPoista
  11. Arvaa, luin just eilen sun blogia ekoista postauksista lähtin xD (vaikka oonkin sun blogia lukenu ihan alusta asti), siellä tuli just vastaan samantapanen hajuvesipostaus! Hahah! :D huomaa kyllä miten paljon oot kehittyny bloggaajana, niin postaukset kun kuvatkin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, sulla on ollut iso homma! :'D Joo muistan sen postauksen, mut mulle on tullut mooonta lukijaa sen jälkeen niin halusin vähän päivittää tilannetta. :) Kiitos paljon, ihana kuulla!

      Poista
  12. Ihana kokoelma sulla! Mä tykkään noista DKNY:n pallotuoksuista. Mulla on se toinen vaaleanpunainen pallo Fresh Blossom ja se on aivan ihana, se loppuu kohta ja mun pitää varmaan ostaa uusi pullo.. Oon testaillut niitä muitakin palloja ja oon harkinnut tuota samaa mikä sullakin on :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi kokoelma on kyllä hyvä, mut kyllähän siihen aina vahvistusta mahtuis heh ;) Jos noita vielä saa niin suosittelen kyllä tuota! :)

      Poista
  13. Täälläkin on yksi tuoksuhamstraaja! Kauheesti eri hajuvesiä eri vuodenajoille ja tilanteisiin. Myös tuoksukynttilöitä on ihana poltella! :) VS:n tuotteet on myös mun lemppareita ja niitä on kiva ihastella sun blogista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meitähän on siis monta! :) Kiitos, kiva kuulla! Jotenkin noi VS:n tuotteet on vaan niin sulosia, et niistä on kiva ottaa uudestaan ja uudestaan kuvia. :D

      Poista
  14. Haha, kyllä täälläkin hamstrataan! :D Varsinkin noita Victoria's Secretin body mistejä ja rasvoja, ne vaan on niiiin ihanan tuoksusia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva etten oo ilmeisesti ainoa hamstraaja ! :D mut totta, ne on tosi hyviä <3

      Poista