perjantai 20. joulukuuta 2013

Hot chocolate with cinnamon

IMG_5198 IMG_5209

Hoidettiin tänään Larpan kanssa viimeinen kouluun liittyvä asia pois alta, joten oon nyt virallisesti joululomalla! :) Sen kunniaks tultiin meille, vaihdettiin joululahjat ja tehtiin herkkukaakaot. Kaivoin myös vaatehuoneesta mun Victoria's secretin kotihousut, joiden olemassaolon olin jo unhotanut. Oon saanut nää tuliaisiks iskältä Nycistä, voi kun pääsis itekin vielä joskus sinne. Mä sain Lauralta joululahjaks ihanan karpalo suihkusaippuan ja tuoksukynttilän ja Pentikin lasienkelin! Ihana ja jouluinen lahja!

IMG_5136 IMG_5179 IMG_5213

Lauralle mä puolestaan annoin Kaunotar ja kulkuri dvd:n kun se oli sitä toivonut. You're never too old for Disney, right? 

Nyt mä teen vielä samanlaiset kaakaot mulle ja Nikolle samalla kun katotaan telkkaria. Jouluinen ja rento loppuilta siis tiedossa. Kivaa viikonloppua teille kaikille ihanille! :)

12 kommenttia:

  1. Sun kuvissa on kyllä aina niin ihana tunnelma! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, siihen pyrinkin niin kiva kuulla, et on onnistunut! :)

      Poista
  2. Tekis jo niin paljon mieli kattoo toi leffa mut säästän sitä meidän leffamaratoniin :)<3 oli kyl namit kaakaot :D

    VastaaPoista
  3. apua miten herkun näköiset kaakaot!

    VastaaPoista
  4. Wautsi mikä blogi! Sait uuden lukijan :)

    VastaaPoista
  5. Ihania kuvia!! (:

    miakaroliina.blogspot.co.uk/

    VastaaPoista
  6. Nam mitä kaakaoita! :) Sun kuvissa on aina ihana tunnelma :).

    VastaaPoista