maanantai 30. joulukuuta 2013

Goodbye 2013

Oletko saanut uuden ystävän tänä vuonna?
- En, mutta olen kyllä tutustunut uusiin ihmisiin töissä ja koulussa.

Mihin käytit suurimman osan rahoistasi?
Matkustamiseen ja varmaan kaikkeen turhaan. Ens vuonna vois jättää ton turhan pois. :D

Oletko tehnyt jotakin tänä vuonna, mitä et ole aiemmin tehnyt?
- Joo! Ottanut kaksi lävistystä ja tatuoinnin! En ois ikinä uskonut, et kumpaakaan tuun tekemään, joten oon ihan tosi ylpee näistä.

tl

Lihavampi vai laihempi?
Vaikka paino on suunnilleen samassa, sanoisin, et jotain muutosta positiiviseen suuntaan on tapahtunut säännöllisen salilla käymisen jälkeen, esim. mulla on ihan oikeasti nykyään ojentajat edellisten löllö allien sijaan. x)

Rikkaampi vai köyhempi?
Köyhempi! Nyt kun joululahjat on ostettu, alkaa tiukka säästökuuri!

Oletko seurustellut tämän vuoden aikana?
- Joo, Nikon kanssa jo yli viisi vuotta. 

IMG_7165  

Verrattuna tähän aikaan viime vuonna, oletko onnellisempi vai surullisempi?
Yhtä onnellinen. Viime vuonna olin oikein super onnellinen, sillä Remi oli tullut just meille, joten en oo ehkä ihan samanlailla "onnen kukkuroilla", mut en voi sanoa, et oisin surullisempi. Nyt ei mennä ehkä ihan niin korkealla onnellisuudessa vaan?

Oletko ollut yksin elokuvissa tämän vuoden aikana?
En. 

Mitkä ovat parhaat muistosi tältä vuodelta?
- Apua, tää on aina niin paha kysymys. Ekana tulee mieleen Lontoon (postaukset reissusta tässä ja tässä) ja Turkin reissut. Lisäksi jotenkin Remin kasvamista ja oppimista on ollut ihanaa seurata. Niin ja Justin Bieberin keikka Ennan kanssa!

IMG_0802

Oletko riitaantunut kenenkään ystäväsi kanssa kuluneena vuotena?
- En ole.

Mitä haluaisit vuodelta 2014 sellaista, joka ei onnistunut vuonna 2013? 
Haluaisin matkustella vieläkin enemmän. Saa nähä, onko se mahollista. Harmi kun ei oo tullut lottovoittoa..

Oletko muuttunut paljon viimeisen vuoden aikana?
- En usko, et paljon, mut oon tietysti kasvanut. Lisäks oon oppinut elämään enemmän, jos niin voi sanoa. Kirjotinkin siitä tämän postauksen.

live5

Oletko saanut porttikiellon mihinkään tämän vuoden aikana?
- En.

Kuka oli paras uusi tuttavuus?
- En osaa sanoa, mutta meille tuli töihin uusia kivoja ihmisiä, joten varmaan ne!

Missä maissa kävit?
-Englannissa ja Turkissa! Ihan mahtava vastata tähän jotain muitakin maita kun Ruotsi ja Viro. ;D

IMG_1226  

Synnyttikö kukaan läheisesi?
- Joo! Mun velipuolen tyttöystävä. Ella- vauva on ihana.

Kuoliko kukaan läheisesi? 
- Ei, onneksi!

Mikä päivämäärä säilyy muistissasi vuodelta 2013?
- 23.5. sillä silloin olin ensimmäistä kertaa elämässäni reissussa lämpimässä maassa! Muistan kun yöllä kuuntelin musiikkia bussissa, joka vei meidät lentokentältä hotellille ja kattelin pimeässä näkyviä palmuja ja mietin, et siinä niitä nyt ois. Ihan mahtavaa! Oltiin siis Nikon kanssa Turkin Incekumissa, postaukset meidän reissusta: täältä, täältä ja täältä.

IMG_5241  

Kenen käyttäytyminen ansaitsi kiitosta?
Sanon samaa, mitä viime vuonna eli Nikon, sillä se vaan jaksaa mua myös niinä huonoina päivinä.

Mikä oli paras asia jonka ostit?
- Jos lentolippuja ei nyt lasketa niin mulle tuli ekana mieleen Hunterin saappaat. :D Se on vaan harmillinen tosiasia, et Suomen keleissä kumpparit on vaan käytännöllisimmät kengät. Lisäks Lontoosta ostettuja Hollisterin kollareita oon käyttänyt ahkeraan.

Vuoden suurin saavutuksesi?
- Oon ylpeä, että kauheesta kiireestä ja stressistä huolimatta sain kaikki palautettavat koulutehtävät tehtyä ennen joululomaa. Lisäksi uskalsin ottaa tatuoinnin! :D Mahtava juttu on ollut myös se, että mun blogi pääsi mukaan Indiedays inspirationiin.

IMG_8749 

.. ja suurin epäonnistumisesi?
- Ei tuu nyt mitään mieleen. En yleensäkään halua uskoa, et asioissa epäonnistuu vaan virheistä oppii ja ens kerralla tietää, mitä ei kannata tehdä!

Kenen käyttäytyminen aiheutti ahdistusta?
- Oma, sillä omaan käyttäytymiseen voi vaikuttaa, mutta silti välillä tekee sillein, et ärsyttää myös itseään. :D

Kärsitkö vammoista?
En, onneksi. Nikolla tosin meni polvi kesällä, joten tietysti se vaikutti vähän myös mun kesään, sillä se rajotti liikkumista ja asioitten tekemistä. Onneks siitä ei jäänyt mitään pysyvää!

syndet1

Mitä olisit toivonut tekeväsi enemmän?
- Ehkä sellaisia asioita, joita suunnittelin tekeväni. Ois ollu kiva viettää enemmän leffapäiviä kavereiden kaa, reissata Nikon kanssa kesällä ympäri Suomea, makoilla rannalla ja syödä mansikoita jne. Liian usein "ei oo aikaa" ja sit sen vapaa-ajan käyttää tuijottaen tietokonetta tai telkkaria aneemisesti. Niistä lyhyistäkin hetkistä vois välillä ottaa enemmän irti.

..entä vähemmän?
- Hmm, ehkä valittanut ja ajatellu negatiivisesti? Yleensä oon hyvällä tuulella ja tykkään ajatella asioista positiivisesti, mutta silloin kun on esim. stressiä, kaikki ärsyttää ja en oo mitenkään kivaa seuraa. :D Eihän kukaan voi olla aina hyvällä tuulella, mut esim. kesällä automaattisesti aattelin, et kesä on ohi kun työt alko, vaikka ois voinu aatella, et onhan mulla niitä vapaapäiviä!

Mistä innostuit eniten?
- Kaikista mahtavista kuvausideoista, mitä meillä Larpan kanssa oli! Sillon kun tulee hyvä inspiraatio tai joku kuva mieleen, oon innoissani ja sit kun ne kuvat vielä onnistuu, oon (ja ollaan) ihan täpinöissäni! Heh, ainakin on halvat huvit. :D

IMG_0391

Jos voisit mennä ajassa taaksepäin ja muuttaa yhden asian, mikä se olisi?
- Menisin siihen päivään kun tultiin Turkista takaisin ja jättäisin Ahjon kanasalaatin syömättä. En tiiä, sainko siitä ruokamyrkytyksen vai sit jonkun bakteerin Turkista, mutta olin neljä päivää aika pahassa mahataudissa ja siitä vielä kaks viikkoa eteenpäin kipeenä/heikkona, joten koko kesäloma meni vähän puolikuntoisena. Mutta toisaalta, ei voi tietää, et oisko se tauti tullu siitä huolimatta, vaikka oisin jättänyt kanasalaatin syömättä. :D

Vihaatko tällä hetkellä ketään, jota et vihannut viime vuonna samaan aikaan?
- En vihaa, mutta on muutamia ihmisiä, jotka ärsyttää mua käytöksellään ihan älyttömästi.

Mitä teit syntymäpäivänäsi?
- Silloin oli Juhannusaatto ja aamun vietin töissä ja loppupäivän Kallen paljussa. Syötiin hyvin ja juotiin vähän ja vietettiin kiva päivä ja ilta Nikon, Ninnin ja Kallen kanssa. :) 

IMG_7468  

Ketä kaipasit?
- Vaikka asutaan yhessä, kaipaan Nikoa tai oikeestaan sen seuraa välillä paljon kun molemmilla on omia kiireitä. Nikon työvuorot on ollut nyt loppuvuoden sellaisia, et sillä menee koko päivä töissä ja kun meidän vapaapäivät ei yleensä osu yksiin niin sellasta yhteistä hengailua kaipaa. 

Mitä halusit ja sait?
Halusin tatuoinnin ensimmäistä kertaa elämässäni oikeesti ja sainkin jopa aikaseks hankkia sellasen! Oon vastannut tästä jo moneen kohtaan, mut mulle se oli jotenkin niin iso juttu. Nyt haluisin jo toisen..

Mitä tai kuka sai sinut pysymään järjissäsi?
- Ystävät ja Niko. Mun ystävät on kaikki tosi jalat maassa- tyyppiä ja ne kyllä auttaa jos tuntuu, et pää räjähtää johonkin asiaan.
                          

8 kommenttia:

  1. Millä fontilla toi sun tatuointi on? :) Toi on tosi kiva kyllä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun muistaakseni se tatuoija löyti tän vaan wordista ja muokkas sitä sit käsin :) harmi kun en muista sen nimeä :(

      Poista
  2. Mitä ajattelit tehdä uutena vuotena :)

    VastaaPoista
  3. Ootko jo suunnitellu millasen toisen tatuoinnin haluat? ja minne? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo! se ei oo ihan selvä vielä mut jotain toivoon liittyvää, esim tekstiä ja ankkuria! paikasta en oo vielä ihan varma :)

      Poista
  4. oho näin tän postauksen vasta nyt :O meidän pitää ottaa tänä vuonna enemmän kuvia ja pitää kuvaussessioita kun musta tuntuu ettei viimevuonna pidetty kun yks tai kaks!! :D
    ihminen on kyl kauneimmillaan ruskettuneena.. plaah olispa kesä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo todellakin pitäis! Tulis ees lunta niin vois ottaa jo nyt :D rusketus <3

      Poista