torstai 19. syyskuuta 2013

Viime aikoina

IMG_2122

Kävin yks aamu heittämässä äitin matkakeskukselle ja samalla sain idean käydä ostamassa mulle ja Nikolle hieman aamupalaa! Voi kun jaksais itsekin tehdä joka aamu tuollaisen vadelma-mango smoothien.
 IMG_2130

Saatiin nauttia aamupala patongit ihanassa auringonpaisteessa ennen kuin suuntasin töihin. Tää tais olla siltä viimeiseltä lämpimältä kesäpäivältä, tai no kuulemma lämpöiseltä päivältä, sillä itsehän olin 9 h töissä.
 IMG_2357

Varmaan kaikki tätä blogia vähän aikaa seuranneet tietää, että oon kova Gossip girl fani, joten kun Henna ilmoitti blogissaan myyvänsä GG:n kutos tuottiksen, pistin tytölle heti sähköpostia! Mun onneks joku toinen ei halunnutkaan sitä ja mä sain tuon omaksi. Ens viikolla Nikolla on iltavuoroja, joten katsotaan, saanko tän tuottiksen yhessä vai kahessa illassa katsottua. :D
 IMG_2349

Vaikka nyt pimeiden iltojen tullen tuleekin poltettua tuoksukynttilöitä, halusin siitä huolimatta ostaa meille huonetuoksun, jotta kotona tuoksuis aina hyvältä. Ja tää tuoksuu ihanalta! 
 IMG_2347

Oon jo pitkään haaveillut jonkinlaisesta koukusta eteiseen, johon laukun saa roikkumaan siistiti ja sellanen löyty Askosta! Ihanaa kun enää ei oo eteisen lattia täynnä kaikkia laukkuja ja pussukoita.

Mulla on ollut tänäänkin vapaapäivä koulusta ja alkaa pikkuhiljaa ahistamaan, sillä jos meillä on näin paljon vapaata koulusta sen takia, että ehdittäis tekemään kaikkia projekteja, kuinka isotöisiä ne hommat sit oikein on! Niin ja tapani mukaan en oo tietenkään aloittanut vielä mitään koulujuttuja, vaikka ehkä ois kannattanu. Sain sentään aikaseks leipoa sämpylöitä samalla kun suunnittelin ja viimeistelin huomisillan illallisen menuuta, mutta siitä lisää sitten myöhemmin. ;)

8 kommenttia:

  1. Mistä toi huonetuoksu on ostettu? :-)

    VastaaPoista
  2. !!!!!!!!! MULLE SIT LAINAAN TOI kun oot kattonu, kiitoos <3 ;)

    VastaaPoista
  3. Hieno tuo Bag-koukku, haluan myös sellaisen! :) Paljon tuo maksoi?

    VastaaPoista
  4. Kannattaa oottaa ton tuottiksen vikoja jaksoja :D (jos siis et tiiä mitä siinä tapahtuu)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ootan kyllä! En tiiä mitä tapahtuu mut jotain osaan arvailla kaikkien kuvien perusteella joita oon nähny ;D

      Poista