perjantai 2. toukokuuta 2014

Kesäfiilistä

Teen jokaisen kesän jälkeen saman lupauksen: ens vuonna en osta yksiäkään uusia bikineitä ja joka vuosi rikon kyseisen lupauksen. Myös tänä vuonna, sillä eletään vasta toukokuuta ja oon ostanut jo kahdet uudet bikinien yläosat.. No, niitähän ei koskaan voi olla liikaa, vai mitä?
 IMG_0674 biksut IMG_0667

Ylimmät ja toisiks alimmat on tälle kesällä hankitut. Noi flamingo biksut on ihan erilaiset, kuin mitä mulla on ikinä ollut, mut jotenkin ihastuin niihin! Mitkä on teidän lempparit noista? :)

IMG_0689

Lisäks mun oli pakko hommata toi valkoinen kukkapanta, jota olin jo muutamaan otteeseen käynyt ihailemassa Glitterissä. En malta oottaa, että pääsen käyttämään sitä jossain juhlissa! Lisäks mulla on pari vanhempaa kukkapinniä, jotka tulee olemaan varmasti käytössä kesällä.  Loppuun vielä muutama biisi, jotka tekee ainakin mulle aurinkoisen mielen! Summer, hurry up!

Austin Mahone ft. Pitbull - MMM Yeah

24 kommenttia:

  1. Nuo strutsi-bikinit on kyllä aivan ihanat! Pitäisi varmaan itsekin käydä katsastamassa tuo tämän vuoden bikinitarjonta. :D Mietin muuten kun sinulla on aina noin ihanan selkeitä ja kirkkaita kuvia, että muokkaatko näitä paljonkin? Kun tuntuu, etten itse ikinä saa noin ihanan selkeitä kuvia. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa ennen ku kaikki menee ;D valoisuus johtuu kameran asetuksista ja siitä, et kuvaan oikeastaan aina vaan hyvässä valossa :) ja muokkausvaiheessa lisään kontrastia ja värikylläisyyttä mut en oikeastaan tee muuta !

      Poista
  2. Ai että, onpas ihania biksuja! Varsinkin nuo flamingokuosiset on mielettömän kivat. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään niistä kans just ton erilaisen kuosin takia ! :)

      Poista
  3. Täydellisii bikinejä! <3 Mistä noi kaks ylimmäistä ja toisiks alimmaiset bikinit on? :) ja mikä sun kik on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Strutsit on new yorkerista, turkoosit kukkabiksut on Lontoosta, jos en väärin muista niin forever 21:stä ja toisiks alimmat bikbokista :) ja ei oo enää kikkiä, kun sinne tuli niin epäilyttäviltä tyypeiltä viestejä :'D mut mulle voi laittaa sähköpostia Sara-umu@luukku.com ja niitten ei tarvii olla mitenkään sellasia virallisia :)

      Poista
  4. Ihanilta näyttää!! Mistä nuo kahet alimmat on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Molemmat on bikbokista! :)

      Poista
    2. Musta tuntuu että mulla on ihan samanlaiset bikinit kun noi toiseksi alimmat, mutta ne on kyllä Cubukselta! Joko ne oikeasti on erilaiset (mallailin ihan noita kuvia vasten niitä ja en kyllä ainakin näytti tismalleen samanlaisilta), tai sitten niitä myydään monessa eri paikassa. :)

      Poista
    3. SORI!! Joo ne on cubukselta ! :) kylläpäs mä sekoilen tänään, pitäis ehkä nukkua pitempiä yöunia tai jotain :D

      Poista
  5. Taisi strutsit ja flamingot mennä sekaisin :D mutta aivan ihania kuvia - kuten aina! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hups xDDDD korjaan kun pääsen kotiin :D kiitos! :)

      Poista
  6. Sun blogia on tosi miellyttävä lukea kun nää kuvat on niin ihanan kirkkaita :D ihania bikinejä kyl!!! Mut mitä asetuksia oikeen käytät kun itellä on sama kamera nii ois kiva saada otettuu yhä parempii kuvii :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva kuulla! :) kuvaan yleensä TV:llä ja sit säädän sitä valoisuutta :) oon huono neuvomaan kun en osaa niitä oikeita nimiä :/

      Poista
  7. Ylimmät ja alimmat on miusta hienoimmat! :) Tosin kaikki ihania ja oon ihan jäätävä bikinihamstraaja joten kaikki huolisin. :D Pitäis vähän rajottaa ku vaativat koht oman hyllyn vaatekaapista...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho mulla ei ihan noin paha tilanne vielä oo ;D

      Poista
  8. Mikä kamera sulla on? :)

    VastaaPoista
  9. Oon kuunnellu tota ekaa biisii jo pari vko putkeen ja vieläkään ei kyllästytä:D Yleensä kuuntelen uusia biisejä koko ajan toistolla siihen saakka et saan tarpeekseni niistä...ehkä vähän huono tapa :D
    Toivottavasti sulla on ollut kiva päivä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on vähän sama tapa ja yritän välttää sitä et en sit heti kyllästyis johonkin biisiin mut pakko vaan kuunnella siitä huolimatta jatkuvalla toistolla :D

      Kiitos, kyllä mulla oli ihan jees päivä! :)

      Poista
  10. Ihania bikineitä sulla! Noi turkoosit joissa on kukkia on kyllä mun lempparit :) mut on noi kaikki jotenkin sun näkösiä kyllä!

    VastaaPoista
  11. mulla on noi tokaks alimmat biksut (vaaleansininen/minttu?) ja ootan kyllä et tulee kunnon biksukelit et saa laittaa ne päälle (:

    VastaaPoista