maanantai 13. kesäkuuta 2011

Tällaset on kivoja!

1. Yli vuosi sitten näytin tältä. 


2. Nyt näytän tältä.
Huomaako mitään eroa edelliseen? 
3. Kuva, joka on otettu kesäisenä ja lämpimänä päivänä. 


4. Toisinaan osaan olla hyvin edustava... 
Tää on vaa jotai nii karua...
5. Tästä kuvasta tulen aina hyvälle tuulelle. 
Totti mun lainavauva
Sitä ei enää kiinnostanu leikkiä mun kaa :(
6. Päässäni surisee kysymyksiä tätä kuvaa katsoessani. 
Minä ja Hende ja joku tärkee juttu menossa
7. Tahtoisin elää tämän hetken uudestaan. 
Viime kesältä, aivan parasta vaan maata tolla patjalla muutama päivä putkeen Nikon kaa. Ottasin tän päivän nytte takasi vaikka heti!
8. Mielestäni kaunis kuva(oikeasti). 






9. Minua nauratti. 

10. Nämä ihmiset ovat huippuja. 




Uus vuos '11




6 kommenttia:

  1. saraa! toi eka kuva ei oo kovin kiva musta :(

    VastaaPoista
  2. laura: sori :s vaihoin sen heti ku näin ton kommentin! :) olin laiska enkä jaksanu käyä kattoo fbssä mikä kuva siellä oli nii laitoin jonku vaa

    VastaaPoista
  3. joo toi on paljon parempi!<3 oli kerenny vissiin jo lollo vaikuttaa siinä aiemmassa :DD

    VastaaPoista